Reklamacje i zwroty


Zwrot i wymiana

Klient w terminie 100 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.
Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Ponadto musi być wysłany w oryginalnym opakowaniu.

Procedura zwrotu wygląda następująco:

  • Krok 1. Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
  • Krok 2. Odesłanie produktu, oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji

Wybierz formę zwrotu produktu:

  • Zwrot na własny koszt

Nadaj paczkę na adres: RAWE RAFAŁ SAJ ul. Ogrodowa 18, 11-100 Lidzbark Warmiński. Upewnij się, że otrzymałeś potwierdzenie nadania przesyłki i potwierdzenie płatności.

Zwrot może nie zostać przyjęty:

  • a) W przypadku gdy paczka zostanie wysłana za pobraniem
  • b) Gdy paczka zostanie wysłana do odbioru w paczkomacie.

Prosimy o wysyłanie paczek bez dodatkowych ubezpieczeń u przewoźników.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(9:30-14:40): 695-748-023, oraz e-mailową: info@lurio.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu.

Reklamacja

Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo klient może skorzystać z możliwości gwarancji. Na nasze produkty oferujemy 12-miesięczną gwarancję.

Gwarancja nie jest ważna w przypadku:

  1. Zużycia spowodowanego użytkowaniem
  2. Wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu
  3. W przypadku ingerencji klienta w towar np. rozkręcanie lampy

Procedura reklamacji wygląda następująco:

  • Krok 1. Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
  • Krok 2. Odesłanie produktu, oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji

Reklamacja może nie zostać przyjęta:

  • a) W przypadku gdy paczka zostanie wysłana za pobraniem
  • b) Gdy paczka zostanie wysłana do odbioru w paczkomacie.

Prosimy o wysyłanie paczek bez dodatkowych ubezpieczeń u przewoźników.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(9:30-14:40): 695-748-023, oraz e-mailową: info@lurio.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu.

Informacja dla klientów dotycząca reklamacji
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku reklamacji zwracamy koszty transportu poniesione w związku ze zwrotem towaru. Jednakże, refundujemy jedynie koszty w wysokości najniższej oferowanej przez nas opcji wysyłki.
Jeśli wybiorą Państwo droższą metodę wysyłki, różnica między faktycznie poniesionymi kosztami a kosztami najtańszej opcji nie zostanie zrefundowana. Najniższa oferowana przez nas opcja wysyłki wynosi 20 zł, i ta kwota będzie zwracana w przypadku reklamacji.
Prosimy o uwzględnienie tej informacji przy wyborze metody zwrotu towaru.

-- Copyright © 2023 sklep internetowy Lurio --