Reklamacje i zwroty
Zwrot i wymiana
Klient w terminie 100 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.
Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Ponadto musi być wysłany w oryginalnym opakowaniu.
Procedura zwrotu wygląda następująco:
- Krok 1. Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
- Krok 2. Odesłanie produktu, oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
Wybierz formę zwrotu produktu:
- Zwrot na własny koszt
Nadaj paczkę na adres: RAWE RAFAŁ SAJ ul. Ogrodowa 18, 11-100 Lidzbark Warmiński. Upewnij się, że otrzymałeś potwierdzenie nadania przesyłki i potwierdzenie płatności.
Zwrot może nie zostać przyjęty:
- a) W przypadku gdy paczka zostanie wysłana za pobraniem
- b) Gdy paczka zostanie wysłana do odbioru w paczkomacie.
Prosimy o wysyłanie paczek bez dodatkowych ubezpieczeń u przewoźników.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(9:30-14:40): 695-748-023, oraz e-mailową: info@lurio.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu.
Reklamacja
Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo klient może skorzystać z możliwości gwarancji. Na nasze produkty oferujemy 12-miesięczną gwarancję.
Gwarancja nie jest ważna w przypadku:
- Zużycia spowodowanego użytkowaniem
- Wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu
- W przypadku ingerencji klienta w towar np. rozkręcanie lampy
Procedura reklamacji wygląda następująco:
- Krok 1. Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
- Krok 2. Odesłanie produktu, oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
Reklamacja może nie zostać przyjęta:
- a) W przypadku gdy paczka zostanie wysłana za pobraniem
- b) Gdy paczka zostanie wysłana do odbioru w paczkomacie.
Prosimy o wysyłanie paczek bez dodatkowych ubezpieczeń u przewoźników.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(9:30-14:40): 695-748-023, oraz e-mailową: info@lurio.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu.
Informacja dla klientów dotycząca reklamacji
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku reklamacji zwracamy koszty transportu poniesione w związku ze zwrotem towaru. Jednakże, refundujemy jedynie koszty w wysokości najniższej oferowanej przez nas opcji wysyłki.
Jeśli wybiorą Państwo droższą metodę wysyłki, różnica między faktycznie poniesionymi kosztami a kosztami najtańszej opcji nie zostanie zrefundowana. Najniższa oferowana przez nas opcja wysyłki wynosi 20 zł, i ta kwota będzie zwracana w przypadku reklamacji.
Prosimy o uwzględnienie tej informacji przy wyborze metody zwrotu towaru.